The Plant is een online first communicatie- en projectennetwerk met een eenvoudige en grote missie. We ontwikkelen eigen projecten, voeren projecten uit en ontwikkelen ook events, bijeenkomsten en cursussen, waarvan we de ticketverkoop op deze site organiseren. Voor die laatste activiteit hebben we de onderstaande voorwaarden ontwikkeld:
Als je bij The Plant een ticket/toegangsbewijs koopt of inschrijft op een cursus heb je pas een recht als je het ticket hebt betaald. Vanaf dat moment heb je recht op 100% restitutie tot twee weken voordat het event of de eerste les van de cursus plaatsvindt. In die laatste twee wekenkun je nog wel iemand anders in jouw plaats sturen, maar geen geld meer terug krijgen. De reden hiervoor is eenvoudig: wij moeten ook een twee weken voor aanvang alles vastleggen bij onze inkoop van zaal, catering en eventueel vervoer.
Dus, als je voor de laatste twee weken voor aanvang toch niet kunt deelnemen, stuur dan een mail naar info@theplant.nl. Vermeld daarop je naam, je bestelnummer en, heel belangrijk, je IBAN nummer en voor Belgen, graag ook de BIC code van je bank en we retourneren het bedrag.
Als je in de laatste twee weken voor aanvang niet blijkt te kunnen komen, meld dat dan in ieder geval altijd. Als je iemand in jouw plaats kan laten gaan horen we van die persoon graag voornaam, achternaam, email, telefoon. Als je geen vervanger hebt is het voor ons toch handig om te weten dat je niet kunt en wellicht dat wij nog iemand op de wachtlijst hebben staan.
Mocht de belangstelling voor een event of bijeenkomst of cursus niet voldoende blijken te zijn, hebben ook wij het recht om uiterlijk twee weken voor aanvang de bijeenkomst te annuleren. Vanzelfsprekend worden dan de betaalde tickets teruggestort.
We hopen op deze manier heldere afspraken te maken met je en natuurlijk inspirerende events te organiseren. We horen dat graag na afloop van je terug.
Lees ons Privacy Statement als je wil weten hoe The Plant met jouw persoonlijke data omgaat.