Design
Ontwerp kun je vertalen naar hoe iets er uitziet, maar ook hoe je je je plan letterlijk ontwerpt. Soms moet je niet gelijk doen, maar eerst luisteren, of brainstormen, of eens goed nadenken over de kern. Heb je samen wel dezelfde waardes, of ideeën of toekomstdromen? Wat wil je eigenlijk gaan maken of doen?
Wij hebben op dit punt veel talent en ervaring in huis, en ook veel geleerd door zelf soms te snel of juist te traag te willen gaan. We kunnen jouw droom of plan voor een betere wereld dus als geen ander meenemen en jou helpen om het grote onbekende echt te pakken te krijgen. Zodat je het daarna kan visualiseren en vervolgens in behapbare stapjes op kan delen. Want dan kan je daarna ook echt kan gaan en loop je niet halverwege vast.
Er bestaan wel methodieken, maar geen standaardrecepten voor dit proces. Ieder plan, iedere groep, iedere situatie vraagt om een andere aanpak. Neem, als je hierin geïnteresseerd bent gerust even contact op en dan bespreken we jouw specifieke vraag.

New Business
Je kunt problemen niet oplossen met de denkmethodes die ze hebben veroorzaakt. En je kunt bedrijven die die problemen wel oplossen niet opbouwen vanuit een competetief bedrijfsmodel. En daarom ontdekten we zelf hoe we nieuwe -coöperatieve- bedrijfsvormen konden creëren om de nieuwe, op gedeelde waardes gebaseerde manieren van samenwerken echt te kunnen laten vliegen. Zowel Puur Betuws U.A. als Food Value U.A. zijn ingericht als ondernemende coöperaties en we kunnen jou ook helpen bij het inrichten van jouw bedrijf.

Funding
De kosten gaan altijd voor de baat uit. En bij nieuwe ideeen of concepten kan het lastig zijn om de financiering rond te krijgen. Hoe inspireer èn informeer je fondsen, impact investeerders, leden, deelnemers, en subsidieverstrekkers? We bouwen onze ervaring steeds verder uit, maar hebben al succes gehad met crowdfunding, fondsen, investeerders, ledenwerving en subsidies.

Development
Bijna alle projecten die we doen hebben ergens in hun kern een online ervaring. En die moet goed zijn. Het design moet het oog vanzelf de goede kant op sturen. De performance moet optimaal zijn. De SEO moet kloppen. De funnel moet optimaal werken, en de flow als een zonnetje. En dat is in de praktijk dus iets dat nooit af is. Een site of platform is nooit af. Een webshop is constant in ontwikkeling en zowel voor ons als onze klanten geldt dat samenwerken en constant optimaliseren onze dagelijkse werkelijkheid is.

Communicatie
Wij schrijven, redigeren, verzorgen nieuwsbrieven en verzorgen social media voor onze klanten en onze eigen spin offs. In het Engels en Nederlands. We kunnen dit incidenteel doen, bijvoorbeeld het eenmalig schrijven of redigeren van een persbericht of jaarverslag, maar ook in de vorm van een campagne of constant doorlopend contract. Bijvoorbeeld een x aantal posts per week of elke maand een nieuwsbrief.
Communities
Online kennisnetwerken zijn het nieuwe goud. En, in een wereld waar iedere seconde steeds meer prikkels op mensen worden afgevuurd, lastig om in leven te krijgen en te houden. Wij zijn er van overtuigd dat dit type netwerken cruciaal zijn om de wereld op termijn inderdaad echt te veranderen. Dus investeren en bouwen we constant verder aan onze twee grote online communities: 4returns (4 returns methode van Commonland en regeneratieve landbouw) en voedsel uit het bos (internationale voedselbosgemeenschap).
